Akademia Ma?ych Pisarzy. |
Źródło: Urz?d Gminy Cedry Wielkie | |
23.08.2013. | |
W trakcie spotka? z instruktorami tworzenia opowie?ci, dzieci b?d? mia?y okazj?, by u?o?y? w?asn?, klasow? bajk?. W trakcie warsztatów b?d? zapisywa?y tre?? opowie?ci i rysowa?y ilustracje. Ich nauczyciele skorzystaj? z mi?dzynarodowego szkolenia, które poprowadzi Kate Sayer z Londynu. Szkolenie odb?dzie si? 26 – 27 pa?dziernika 2013 w Gda?sku. Tymczasem ju? teraz wszystkie osoby zainteresowane arteterapi? zapraszamy na dwudniowe, bezp?atne szkolenie pt. Jak tworzy? bajk?. Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które maj? wykszta?cenie pedagogiczne lub udokumentowane do?wiadczenie w pracy z dzie?mi. Szczególnie zapraszamy na szkolenie te osoby, które s? zainteresowane prac? wolontarystyczn? z dzie?mi z problemami edukacyjnymi lub emocjonalnymi. Podczas dwudniowego szkolenia uczestnicy b?d? mieli okazj? pozna? kilka technik arteterapii m.in. metod? 3 worki. Po zako?czeniu warsztatów uczestnicy b?d? wiedzieli: * Jak budowa? z dzie?mi wspólne oryginalne historie * Jak pracowa? nad rozwojem dzieci?cej wyobra?ni * Jak pracowa? z dzieckiem z dysfunkcjami * Jak zach?ci? dziecko do czytania literatury * Jak w oparciu o czytane ksi??ki zach?ci? dzieci do pisania, rysowania oraz niezale?nych wypowiedzi. Program szkolenia jest oparty na metodach stosowanych w londy?skich centrach rozwoju kreatywno?ci dzieci. W trakcie zaj?? zapewniamy kaw?, herbat? oraz ciasteczka. TERMIN SZKOLENIA: 14 - 15 wrze?nia 2013, godz. 9 - 16 Miejsce: Gda?sk Wrzeszcz, ul. Kisielewskiego 12 (na ty?ach Dziennego Domu Pomocy) Osoby w ka?dym wieku zainteresowane szkoleniem prosimy o przys?anie wype?nionej ankiety zg?oszeniowej najpó?niej do 9 wrze?nia na adres: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Szkolenie jest realizowane przez Fundacj? GFTR w ramach projektu "Akademia Ma?ych Pisarzy" ze ?rodków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. Ankieta zg?oszeniowa > > Wersja PDF LUB Wersja WORD |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|