"Kampania Promocyjna ?u?aw" dobiega ko?ca.
Źródło: Urz?d Gminy Cedry Wielkie   
13.11.2013.

 Dobiega ko?ca realizacja projektu pn. „Kampania Promocyjna ?u?aw” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, Dzia?ania 6.2 Promocja i informacja turystyczna, wspó?finansowanego z Europejskiego Programu Rozwoju Regionalnego. Na dzie? 29 listopada zaplanowane zosta?o merytoryczne zako?czenie Projektu. Kampania Promocyjna ?u?aw to kompleksowy projekt partnerski o zasi?gu ponadlokalnym, którego celem by?o wzmocnienie potencja?u turystycznego ?u?aw. Partnerami projektu by?o 6 gmin ?u?awskich (Nowy Dwór Gda?ski - partner wiod?cy, Nowy Staw, Cedry Wielkie, Suchy D?b, Stare Pole, Stegna) z 3 powiatów (nowodworskiego, gda?skiego i malborskiego). Przedsi?wzi?cie dotyczy?o dzia?a? promuj?cych ?u?awy jako produkt turystyczny, zbadania i wykreowania marki ?u?awy, budowy i integracji systemu informacji turystycznej, organizacji medialnej kampanii reklamowej oraz udzia?u w targach turystycznych. Ca?kowita warto?? realizacji Projektu wynosi?a 1 564 546,10 z?, a poziom dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ustalono na poziomie 75% kosztów kwalifikowalnych w projekcie. W ramach Projektu zrealizowane zosta?y dzia?ania polegaj?ce na: analizie i badaniach marketingowych produktów turystycznych ?u?aw, robotach budowlano - monta?owych (utworzenie 2 Punktów Informacji Turystycznej oraz wykonanie i monta? elementów turystycznej wizualizacji ?u?aw), zakupie ruchomych ?rodków trwa?ych (namioty wystawiennicze, sceny), budowie i integracji systemu informacji turystycznej (m.in. opracowanie i publikacja map z atrakcjami turystycznymi, zakup gad?etów tematycznych, zakup strojów ?u?awskich, opracowanie wydawnictwa o ?u?awach w formie albumu tematycznego, folderu i przewodnika turystycznego, opracowanie wspólnej strony internetowej, organizacji medialnej kampanii reklamowej ?u?aw (produkcja filmu promocyjnego oraz opracowanie i emisja telewizyjnego spotu reklamowego), udziale w targach turystycznych. Zrealizowane w ramach Projektu dzia?ania przyczyni?y si? do realizacji celu projektu oraz osi?gni?cia za?o?onych w projekcie wska?ników. Wykreowany zosta? nowy, pozytywny wizerunek ?u?aw jako miejsca atrakcyjnego turystycznie i rekreacyjnie. Zwi?kszy?a si? tak?e konkurencyjno?? turystyczna regionu, co przyczyni?o si? do wzmocnienia pozycji ?u?aw na turystycznej mapie Polski.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »