Kampania promocyjna zach?caj?ca do spo?ywania ryb.
Źródło: Urz?d Gminy Cedry Wielkie   
25.11.2011.

Przyk?adowa grafikaGmina Cedry Wielkie rozpocz??a realizacj? kolejnego programu przy wsparciu funduszy Unii Europejskiej. Kampania promocyjna zach?caj?ca do spo?ywania ryb i promuj?ca produkty rybne pt. „Omega 3 i ty” to przedsi?wzi?cie o charakterze edukacyjno – kulturalnym, które dofinansowane jest ?rodków Programu Operacyjnego „Zrównowa?ony rozwój sektora rybo?ówstwa i nadbrze?nych obszarów rybackich” w ramach ?rodka 3.4. „Rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne”. Dnia 22 listopada odby?o si? podpisanie umowy z wy?onion? w wyniku przetargu nieograniczonego firm? - P.P.H.U. „Stru? Malborski” z siedzib? w ?u?awce Sztumskiej, która b?dzie wykonawc? ca?o?ci przedsi?wzi?cia. Koszt jego realizacji to kwota 164 124,72 z? brutto. Projekt realizowany b?dzie w formie ró?nych dzia?a?, ukierunkowanych na zach?canie do spo?ywania ryb i reklamowanie produktów rybnych, obejmuj?cych swym zasi?giem wszystkie zak?tki naszej gminy. Projekt „Omega 3 i ty” podzielony jest na dwa etapy. W?a?nie rozpocz??a si? kampania promocyjna we wszystkich szko?ach podstawowych na terenie naszej gminy. W celu zwi?kszenia efektu promocyjnego w ci?gu 15 tygodni, co pi?tek w klasach I-VI odbywa? si? b?dzie degustacja ryb.  W pierwszym etapie równie? specjalista – dietetyk poprowadzi zaj?cia lekcyjne przekonuj?c najm?odszych do spo?ywania ryb. Wspólnie z nim b?dziemy wypracowywa? u najm?odszych podstawy zdrowych nawyków ?ywieniowych. Kampania w szko?ach to tak?e rozpropagowanie specjalnie przygotowywanej na t? okazj? ksi??eczki edukacyjnej dla dzieci o tematyce rybnej, konkursy edukacyjne z nagrodami oraz program edukacyjny „Twój kolega kwas Omega”. Drugi etap projektu polega? b?dzie na zorganizowaniu festynu rybnego, który odb?dzie si? dnia 08.09.2012 r. przy przystani ?eglarskiej w B?otniku. B?dzie to ogromna akcja promocyjna zach?caj?ca do konsumpcji produktów rybo?ówstwa i akwakultury. Tematem przewodnim imprezy b?dzie oczywi?cie ryba. Dla uczestników imprezy przygotowanych zostanie szereg potraw rybnych do degustacji oraz inne atrakcje. Taki podzia? na etapy kampanii promocyjnej pozwoli na bezpo?rednie dotarcie do szerokiej rzeszy mieszka?ców, zarówno tych najm?odszych, jak i doros?ych – potencjalnych konsumentów posi?ków rybnych.

Zapraszamy do galerii zdj??  >>  ZA??CZNIK

Podpisanie umowy z wykonawc?  >>  ZDJ?CIE

Plakat promuj?cy I Etap kampanii  >>  ZA??CZNIK

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »